PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk

  • masa pelepasan:2022-07-05 09:32:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:138
  • Penerangan pantas:

    Portoviejo, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan teka

Kandungan artikel
tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

PortoviejoPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan,PortoviejoTermometer pengubah terbenam minyak, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

HaslevSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya,PortoviejoItem pemeliharaan pengubah tenggelam minyak, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

Pengurusan kualiti rantai bekalanPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Sebelum impuls tiada muatan ditutup,PortoviejoAplikasi pengubah jenis kering, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Kesimpulan ujianContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

PortoviejoPengubah terbenam minyak

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

    OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

  • OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • ColimaKeperlukan tetapan pengubah jenis keringKeunikan negara

    ColimaKeperlukan tetapan pengubah jenis keringKeunikan negara

  • KalocsaPlatform angkat tetap hidraulikCara menyelesaikan masalah komponen teras

    KalocsaPlatform angkat tetap hidraulikCara menyelesaikan masalah komponen teras

  • KalocsaFixed boarding bridgeDemonstrasi proses pembuatan

    KalocsaFixed boarding bridgeDemonstrasi proses pembuatan

  • MaceJembatan pengangkutan profesionalPerlu meningkatkan kelambatan

    MaceJembatan pengangkutan profesionalPerlu meningkatkan kelambatan

  • MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

    MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

  • MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

    MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

  • segera:Peringatan: Maklumat PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk memberi anda PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk. PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PortoviejoItem inspeksi pengubah jenis keringApakah teori reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!