Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu

  • masa pelepasan:2022-07-06 15:32:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:509
  • Penerangan pantas:

    Bahia de Caraques,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Mod wayar pengubah jenis kering:

Bahia de Caraques. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

PhuntsholingCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam,Bahia de CaraquesSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggi, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan musim



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Transformer adalah

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Perkhidmatan jujurApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,Bahia de CaraquesPenukar kuasa, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan musim



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Pengetahuan enciklopedikoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan,Bahia de CaraquesSenarai harga pengubah 3150kva, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Bahia de CaraquesPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • Almere StadJembatan boarding bergerakPanduan pemasangan

    Almere StadJembatan boarding bergerakPanduan pemasangan

  • GrossetoContainer Jembatan NaikPembezaan faedah industri

    GrossetoContainer Jembatan NaikPembezaan faedah industri

  • GrossetoPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPrinsip pemilihan

    GrossetoPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPrinsip pemilihan

  • GrossetoPlatform angkat boleh capaiCara memasang dan beroperasi dengan munasabah

    GrossetoPlatform angkat boleh capaiCara memasang dan beroperasi dengan munasabah

  • KruParameter teknikal pengubah kuasaDokumentari mengenai pembangunan berkualiti tinggi industri baha

    KruParameter teknikal pengubah kuasaDokumentari mengenai pembangunan berkualiti tinggi industri baha

  • ChambasParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVCara menyekat berbahaya

    ChambasParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVCara menyekat berbahaya

  • PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

    PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

  • Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

    Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

  • segera:Peringatan: Maklumat Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu memberi anda Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu oleh syarikat kami, perkhidmatan Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu. Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bahia de CaraquesKapasiti pengubah distribusiIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!