ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan

  • masa pelepasan:2022-07-08 17:32:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:359
  • Penerangan pantas:

    Zamora,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersih

Kandungan artikel

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

ZamoraBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan



Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna,ZamoraPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Item inspeksiPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik,ZamoraPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyak, menghasilkan kebocoran minyak.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,ZamoraPenukar jenis kering 2500kVA, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Harga yang adilPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

ZamoraPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

    PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

  • PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

    PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

  • HerediaKehilangan pengubah kuasaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

    HerediaKehilangan pengubah kuasaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

  • PerpignanPlatform angkat hidraulik tetapKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

    PerpignanPlatform angkat hidraulik tetapKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

  • PerpignanAngkat dan turunkan jambatan naikApakah parameter keanjalan

    PerpignanAngkat dan turunkan jambatan naikApakah parameter keanjalan

  • MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

    MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

  • MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

    MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

  • MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

    MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • segera:Peringatan: Maklumat ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan memberi anda ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan. ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZamoraLaporan pengubah jenis keringTetapan perlindungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!