CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri

  • masa pelepasan:2022-07-09 15:32:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:274
  • Penerangan pantas:

    Catacocha,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya b

Kandungan artikel

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Catacocha. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Kebocoran minyak di flange looper

SeroweTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri



Kebocoran minyak di flange looper

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

bina(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,CatacochaParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVA, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,CatacochaPengubah kuasa 3150, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Kekerjaan MeticulousApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

CatacochaApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, % dan % mengikut gred.

Pembuat pengubah jenis kering

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

    DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

  • DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • Costa ricaIsolasi pengubah kuasaBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

    Costa ricaIsolasi pengubah kuasaBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

  • FortalezaPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

    FortalezaPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

  • FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

    FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

  • IrelandJembatan boarding platform tetapBidang mana yang boleh digunakan

    IrelandJembatan boarding platform tetapBidang mana yang boleh digunakan

  • IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

    IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

  • IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

    IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri memberi anda CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri. CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CatacochaMenyembah pengubah kuasa jenis keringKetidaktentuan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!