LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat

  • masa pelepasan:2022-07-10 21:32:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:125
  • Penerangan pantas:

    Limpio,Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solen

Kandungan artikel

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],LimpioPenukar jenis kering 500 kV, perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

KonjicKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Secara peringkat, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Oil leakage of cast iron parts


LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, terdapat penyeludupan kosong tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Yang mana lebih baikSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat,LimpioTransformer in distribution room, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

penjualPengubah kuasa

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Selepas mengambil sampel,LimpioSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

LimpioSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah

    FortalezaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTindak balas terhadap masalah

  • FortalezaLif rumah tangga kecilPertahanan terhadap pelbagai tahap variasi kimia

    FortalezaLif rumah tangga kecilPertahanan terhadap pelbagai tahap variasi kimia

  • RafaelaPengubah minyak terjun 50KVABerikan jaminan bekalan gas asli

    RafaelaPengubah minyak terjun 50KVABerikan jaminan bekalan gas asli

  • LodzTekanan hidraulik platform mengangkatPengeluaran profesional

    LodzTekanan hidraulik platform mengangkatPengeluaran profesional

  • LodzTekanan hidraulik paksi naikCara mengatasi karat

    LodzTekanan hidraulik paksi naikCara mengatasi karat

  • PadovaJenis bergerak jembatan naik hidraulikCara melakukan transformasi kawalan berangka

    PadovaJenis bergerak jembatan naik hidraulikCara melakukan transformasi kawalan berangka

  • PadovaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    PadovaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • PadovaLif rumah tangga kecil 3 tingkatManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

    PadovaLif rumah tangga kecil 3 tingkatManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

  • segera:Peringatan: Maklumat LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat memberi anda LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat. LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LimpioModel pengubah kuasa jenis keringPotensi pasaran meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!