Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

  • masa pelepasan:2022-07-17 15:33:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:310
  • Penerangan pantas:

    Bagua Grande,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,Bagua GrandePenukar jenis kering 1000kW, sehingga kebocoran m

Kandungan artikel

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,Bagua GrandePenukar jenis kering 1000kW, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Bagua GrandePada kuasa bernilai nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,Bagua GrandeHarga pengubah jenis kotak 160KVA, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

GourcyMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Selepas memegang bolt longgar segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Transformer adalah

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Petikan terakhirPembuat pengubah jenis kering

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Yang paling murahDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak,Bagua GrandeParameter teknikal pengubah kuasa, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Bagua GrandeKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • Sabana de La MarPengubah distribusiApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

    Sabana de La MarPengubah distribusiApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

  • AnconaPlatform penangkapan hidraulik diimportMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    AnconaPlatform penangkapan hidraulik diimportMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • AnconaPlatform jembatan naikApakah ciri asas

    AnconaPlatform jembatan naikApakah ciri asas

  • ToulousePemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    ToulousePemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • ToulouseLarge fixed lifting platformPeluang strategik

    ToulouseLarge fixed lifting platformPeluang strategik

  • ToulouseLif rumah tingkat duaPerhatikan langkah berjaga-jaga di atas

    ToulouseLif rumah tingkat duaPerhatikan langkah berjaga-jaga di atas

  • DuvergePengubah distribusi 10kVImbasan kerja jualan

    DuvergePengubah distribusi 10kVImbasan kerja jualan

  • Bandar ZhangjiakouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah rawatan yang berkesan

    Bandar ZhangjiakouPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaKaedah rawatan yang berkesan

  • segera:Peringatan: Maklumat Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi memberi anda Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi. Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bagua GrandePengubah distribusi 10kVDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!