TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran

  • masa pelepasan:2022-07-24 22:49:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:283
  • Penerangan pantas:

    Teknik,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Pengambilan sampel diluar akan dilakukan

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

TeknikBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

PimpriJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,TeknikKeperlukan tetapan pengubah jenis kering, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Berapa banyak pengubah kuasa

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Penyesuaian SkemaMod wayar pengubah jenis kering:

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Biaya tenagaSegel kebocoran minyak

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Pembuat pengubah jenis kering

TeknikSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,TeknikPenukar jenis kotak 400kV,TeknikPengubah jenis minyak 35kV, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

    RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

  • RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

    RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

    MeletzHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanOperasi khusus industri

  • MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

    MeletzTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platBagaimana menangani pelbagai kesukara

  • San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

    San JosecitoKomposisi pengubah kuasa jenis keringBekalan

  • KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

    KeszthelyPlatform penangkapan diri hidraulikPembangunan jenama yang baik

  • KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    KeszthelyJembatan naik automatikDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran memberi anda TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran oleh syarikat kami, perkhidmatan TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran. TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TeknikPengubah terbenam minyakNyatakan pada masa penghantaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!