BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan

  • masa pelepasan:2022-08-02 10:08:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:586
  • Penerangan pantas:

    Bakixanov,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan te

Kandungan artikel

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Segel kebocoran minyak

BakixanovPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Dubnica nad VahomSebelum dan selepas mengambil sampel, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat,BakixanovPengubah minyak tenggelam 80 KVA, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar,BakixanovPengubah jenis minyak 35kV, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi,BakixanovCore pengubah distribusi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

asalSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Berapa banyak pengubah kuasa


BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

manufacturerOperasi pengubah tenggelam minyak

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

BakixanovJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Syarikat pengubah jenis kering

BandarAlemanaMaklumat produk lain
  • MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

    MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

  • MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

    MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

  • EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

    EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

  • BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

    BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

    ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • segera:Peringatan: Maklumat BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan memberi anda BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan oleh syarikat kami, perkhidmatan BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan. BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BakixanovPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakKembali ke kestabilan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!